tisdag 4 mars 2008

ny jumbobokning!

Har haft ångest typ heeela natten...

Det handlar ju trots allt om en hel hög med slantar. Så nu har jag suttit här och letat och letat efter andra alternativ och nu är det fixat!
Genom att åka en vecka tidigare har vi sparat 1600:- i övrigt är det exakt samma resa som igår. Detta betyder ju dessutom att det är en vecka mindre kvar till avresa!!!
Micke har dragit sitt strå till stacken och sett till att han får jobba den veckan Nora och jag är med min mamma på Mallis. Det sparar ju lite på dagarna! Och ja, Nora kommer att vara ett berest barn, två charterresor inom ett halvår!
Nu Nora börjar vara riktigt trött på mitt surfande, så nu ska vi nog försöka gå ut en sväng. Solen skiner så härligt idag också!
Har för övrigt fortfarande inte sålt något på annonsen från igår. Folk fattar nog inte hur fin vaggan är. Den är juu så fin att jag skulle vilja ha den kvar själv!!!

Inga kommentarer: