söndag 30 mars 2008

syskon?!

Här är så lungt och skönt just nu! De stora barnen (Micke och hans kompis!) ser på tv och de små (Nora och hennes kompis) leker i barnrummet. Det är helt otroligt vad bra det går! Syskon kanske inte är så dumt trots allt?

Jag kollade på "Barnmorskorna" häromdagen också. Jag trodde att jag skulle bli avskräckt för all framtid, men inte då. Tårarna sprutade och jag kände "det där vill jag göra igen"! Det är också helt otroligt för jag uppskattade verkligen INTE förlossningen förra gången.

Nu är min ledighet snart slut. Micke jobbar måndag sedan ska vi vara lediga veckan ut tillsammans. Måndag nästa vecka börjar allvaret för mig (och för honom!!!). Det ska bli spännande... Kanske blir det avgörande i barnfrågan, tio till eller aldrig mer!!!
Nora med kille på rummet!

1 kommentar:

Hanna sa...

Nu har jag också sett barnmorskorna. Förstår att du vill igen! Jag får väl nöja mig med att se det på tv.
Kram