måndag 12 januari 2009

friskluft

Vi har precis kommit in efter en liten "kisserunda". Eftersom att N redan varit med på 3 sådana idag så valde jag att sätta henne i bärstolen istället för vagnen. Det var uppskattat, av oss båda faktiskt. Jag är nog ingen riktig vagnmänniska, känns så mycket enklare att ha henne på ryggen. Jag önskar bara att jag hade en bättre stol... Min från blocket inköpta haglöfsrygga är förmodligen i ålder med mig själv och sitter helt ärligt inget vidare!
Jag surfade just runt och kollade på nya fina och vadå, det är ju knappast försent! De flesta passar barn från 6mån upp till 4år, det ni! Undrar just om min rygg också tycker det?!
Nu ska här borstas gaddar och nattas småkryp, sedan hoppas jag hinna med lite mer surfande!
snygg och säkert jätteskön! kostar ca 2200:-