tisdag 5 april 2011

lilla hjärtat

Nora var ute en stund på förmiddagen och lekte i sandlådan. Själv satt jag på en stol med en bok, innanför fönstret (Blodläge av Johan Theorin, han igen!).

Mammahjärtat värker av kärlek när hon knallar runt och grejar. Ett par slag med mingolfklubban, segergesten när det blir "mål" osv. Och när hon pratar för sig själv, det är helt underbart att lyssna på!
I söndags när jag gått och lagt mig innan henne kom hon och kramade om mig och pussade godnatt, älskade lilla N!
Nu är hon ute med sin pappa och jag "vilar". jag mår inte mycket bättre men har kanske lite mer ork idag än igår. Lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, du är ju så fin med magen ! Du har ju bara mage... Jag hade mage och 96kg!!! He he! Visst är dom mysiga dom små liven när dom leker och pratar. Underbart med vår oxå! Kram på er och ha det så bra, nästa ggn jag ser dej har du nog vagn och platt mage! / vita damen som kanske ska göra ett blogg inlägg :-)