onsdag 11 maj 2011

vagghimmel bytes mot gungställning

25 mars beställde och betalade jag bland annat en vagghimmel. Idag begärde jag pengarna tillbaka, den har liksom inte kommit än... Lite lurad känner jag mig. Inte ens ett försök till ursäkt har jag fått, synd, det hade kanske känts lite bättre då.

Istället blev det en gungställning! Från en annan affär förstås ;-) Tack till min snälla pappa som mötte mig och barnen i affären och hjälpte till att bära och lasta. Nu vet vi att paket med längden 204 cm lätt går in i skuffen!
ännu en snäll pappa! Ställningen är nu färdigmonterad och invigd!

1 kommentar:

Hanna sa...

Vilken affär? Jag vill också ha en gungställning! Tack för upplysningen om måtten i skuffen, funkar det när två barn sitter i bak? Kanske dags för mig att ringa snälla pappan också...