fredag 18 januari 2008

fullt upp!

Förra helgen hade jag planerat att måla lite grann, det blev INTE så! På fredagen var jag med min mamma till Marieberg bland annat för att köpa barstolar på IKEA. Några inköp blev det dock inga stolar. De gick inte ens att beställa! Jag fick veta att de fanns på IKEA i Karlstad så jag ringde min alltid lika shoppingglada syster, och fick napp! Hela lördagen tillbringade vi så i Bergvik och Karlstad, två stolar fick sällskap av diverse andra bra att ha saker... I söndags fick jag med mig min älskade sambo till Odensbacken. Möbelrea på Jakobssons möbler. Vi "tingade" ett bord som vi får hämta i helgen. Kanske inte perfekt och inte precis vad jag hade tänkt mig men jag hoppas sååå att det blir bra ändå. Den här veckan har jag jobbat och haft en hel massa trevliga saker att göra på eftermiddagarna så tiden har flugit fram. Nästa vecka har jag därmed en del att ta rätt på, sedan kanske det kan komma en eller annan bild från "nya rummet"!

Inga kommentarer: