söndag 22 februari 2009

woohoo!

Tjo vad kul det är att åka bob! Tjo vilka muskler mamman får :-)
Mosjötrippen var kalas, Melker fick springa bäst han ville, N åka på boben och leka med Axel och pappan ratta bil, mamman är nöjd med friskluft och motion! Grillningen gick bra(japp, jag känner att jag har koll på det där med att tända brasor nu!), det smakade gudomligt såklart (det gör det väl nästan alltid när man eldar korv ute?!). Jag tror att vi alla kommer att sova gott, gott igott gott inatt!
Vi har hunnit med ett besök på förskolegården också. Nora åkte lite kana och kollade läget. Imorgon är det dags, jag är nervös! Hoppas innerligt att hon ska trivas där, det blir ju som ett andra hem typ.
Fick aldrig fram kameran på utflykten men här kommer dokumentation från eftermiddagsleken i trädgården iallafall!
liten gör gärna lite "konster" jag tycker dock att det är liiite tidigt med stunttrick i tvåårsåldern!
uppskattad present, tack farmor och farfar! (mamman gillar den lika mycket som dottern!)

Inga kommentarer: