torsdag 28 maj 2009

arbetsvecka

Dagarna springer förbi! Måndag och tisdag hade jag grym huvudvärk/migrän som jag tror att jag listat ut vad den kom sig av... Godis!! !
Mmm, jag åt massor av godis och fikabröd förra helgen, blir ofta så på helgerna... När vardagen sedan tar vid är jag "duktig flicka" och undviker sötsaker och kommer abstinensen... Ja jag är ganska säker på att jag är sockerberoende men det är slut på det nu, inget godis till mig mer! Jag hoppas och tror att det ska funka...
Vi har snickrat och målat lite iallafall, efter fotbollsträningen (japp, andra gången!) igår målade jag 100 löpmeter "lock" i garaget. Det är alla överbrädor som behövs till undre delen av andra väggen, jag är mycket nöjd med den insatsen!
Idag har vi vilat, M var hemma med N och jag var på trädgårdsauktion! Där inhandlades bland annat en liten söt pion som kanske, kanske kan blomma om två år... Galen?! Ja men jag kan lova att jag är i gott sällskap!
så här, fast rosa! Om det inte blir något fel (blir den gul, blir den till salu!)

Inga kommentarer: