måndag 1 juni 2009

100 m

Mmm min träning består numera mest av målning och "brädbärning". Ikväll har jag täckmålat ca 100 lm "överbrädor". Nu hoppas vi på regnfria eftermiddagar så att vi kan snickra upp allt jag målat!

Imorgon är det "urnsättning", det fick M och jag veta klockan 20.00 idag... Känns sådär, jag vet inte om jag vill att N ska vara med, vet inte vad man bör ha på sig (eller henne), borde man ha en blomma med sig? Hmm, känns som en ganska viktig stund och jag vet inte ens om jag kan komma ifrån på jobbet...
Efteråt ska vi till Noras farmor och fira morsdag, känns lite konstigt det också men jag förstår att hon vill ha detta gjort, att hon vill ha sina barn med sig och barnbarnen runt sig, så vi får väl göra det bästa av situationen, det kommer säkert bli bra.

Inga kommentarer: